a virtuális önmeghatározás helye

Blogolok, tehát vagyok!

Blogolok, tehát vagyok!

Egyszer hazamegyek

2015. augusztus 20. - tehatvagyok

Egyszer talán normalizálódik minden, akkor otthon újra azok a kérdések foglalkoztatnak majd mindenkit, mint egy rendes világban. Akkor újra el lehet azon töprengeni, hogyan is lehetne szeretett városomat jobbá, szebbé élhetőbbé tenni. Addig innen csak okoskodásnak tűnik minden töprengés, tehát ide írhatok róla. A rövid idő, amit itt eltöltöttem rávilágított arra, hogy rengeteg dolog könnyen megváltoztatható, hiszen alapjában minden ember mindenütt ugyanolyan. Rengeteg dolgot megtanul, megszokja, de alapjában ugyanaz érdekli, ugyanúgy reagál. Ha ez igaz tényleg elmondható, hogy a legegyszerűbb a legjobban működő társadalmak szervezésének módszertanát kell oly módon lemásolni, hogy csak a szépet és a jót figyeljük. Meggyőződésem, hogy így sok mindent gyorsan javítani lehetne.

Tervem az, hogy az itt összeszedett dolgokat otthon majd kamatoztatni fogom. Azzal a külömbséggel, hogy más szemszögből, az egyszerű megoldásokból közelítem majd meg a problémákat. Ehhez elég komoly háttérfelkészülésre van szükség, ami lehet tovább tart, mint most gondolnám. De sajnos, még messze vagyunk a normalizálódástól, ezért úgy érzem sok időm van.

Álmaimban egyszer otthon egy jó helyen vagyok, ahol szeretek élni, és szeretem a környezetemet.

Mindemellett másra is oda kell figyelnem. És lehet, sőt biztos, hogy azok most fontosabbak.

A bejegyzés trackback címe:

https://tehatvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr147721562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása