a virtuális önmeghatározás helye

Blogolok, tehát vagyok!

Blogolok, tehát vagyok!

Miért is van ez?

2015. július 27. - tehatvagyok

Ezeket az írásokat azért kezdtem feltölteni a netre, mert nem akarom más emberek életét az én problémáimmal terhelni. Így szabadon "világgá" írhatom magam, következmények nélkül.

Főleg az utóbbi időben számít rám jónéhány ember, hogy támogassam, a saját gondjaimra most nincs ott megfelelő fül, vagy reakció.

A reakciót, amire néha szükségem van, olyan embertől szoktam kapni, akinek életét nem lenne szabad terhelnem dolgaimmal. Túl fontos ő nekem ahhoz, hogy elijesszem a vélt problémahalmazom átpasszolásával. A felelősség az enyém, nekem kell megoldanom dolgaim, de úgy hogy közben másokét nem teszem vele tönkre.

Sajnos, vagy hála istennek, volt egy nagy szakadás az emúlt időszakban életemben. Ezzel azt érzem sok dolog megváltozhat, és ehhez egy ilyen szamárvezető jól jöhet.

A bejegyzés trackback címe:

https://tehatvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr197657962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása