a virtuális önmeghatározás helye

Blogolok, tehát vagyok!

Blogolok, tehát vagyok!

Vége!

2015. július 28. - tehatvagyok

Az első lépés nagyon nehéz. Nem csak nekem, hanem környezetemnek is el kell engem viselni. Eltökélt vagyok, hogy határozott leszek, és csak azt csinálom, amit jónak tartok, nem azt, amiről mások azt gondolják, hogy helyes. Érzem nem lesz egyszerű, mert az első reakciók nem felhőtlenek. De itt a vége a bocs, hogy élek mentalitásnak. A vége siker lesz, erről meg vagyok győződve.

Most ez egy keményebb időszak lesz, azzal a külömbséggel, hogy én akarom, hogy így legyen, nem foghatom külső körülményekre. Meglátjuk, keménynek kell maradnom.

Mert csak így tudunk hosszú távon a gödörből kikerülni. Mert gödörben vagyunk, ez nem vitás...

A bejegyzés trackback címe:

https://tehatvagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr377660076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása